WR-Kisat 2021

P3 Passi 150m (seniorit) 4-taso
P3 Passi 150m (nuoret) 4-taso
P3 Passi 150m (juniorit) 4-taso

WR-kilpailut Ypäjällä ovat avoimet kaikille B -kilpailuluvan omaaville ratsastajille, jotka ovat SRL:n ja SIHY:n tai jonkun muun seuran jäsen. Hevosien vuosimaksu on maksettu ja hevosten pitää olla rokotettu rokotus-ohjelman mukaisesti.

Kilpailujärjestäjä seuraa tarkkaan SRL:n ja Suomen Hallituksen antamaa ohjeistusta COVID 19-tilanteen osalta, ja pidättää oikeuden kaikkiin muutoksiin noudattaakseen viranomaisten antamia ohjeita. Covid19 tilanteen niin vaatiessa, kilpailujärjestäjä pidättää oikeuden muuttaa kilpailutason kansallisiksi kilpailuiksi tai peruuttaa kisat.

Kilpailu järjestetään ilman yleisöä.

Ratsukolla saa olla vain välttämättömät avustajat mukana kilpailupaikalla. Tapahtumaan ei saa tulla oireisena, sairaana tai vastoin terveysviranomaisen antamaa karanteenimääräystä.
Kaikille yli 12-vuotiaille suositellaan kasvomaskin käyttöä aina muutoin kuin ratsailla.

Lähtölista ja kilpailijatiedote julkaistaan KIPAssa ja Facebook tapahtumassa viimeistään 20.5. Alustava aikataulu julkaistaan 17.5.