Vuosi 2020

13.2.2021

Haasteellinen vuosi on takana ja poikkeukselliset olot näyttävät vielä jatkuvan. Viime vuosi oli Snöggurille koronapandemiasta huolimatta loistava. Teimme ketterästi muutoksia tapahtumiin, ideoimme ja toteutimme paljon asioita ja jäsenmäärä kasvoi huikeat 60 % edelliseen vuoteen verrattuna.

Kiitos, että olette toiminnassa mukana!

Tässä on vielä puheenjohtajamme Anniinan tervehdys kaikille:

Vuosi sitten luin että Snöggurin hallitukseen kaivataan lisää tekijöitä. Kyselin lähtisikö muutama tuttu ihminen mukaan hallitustoimintaan ja kivasti tuli uusia kasvoja. Jälleen olisi hallituksessa tarvetta uusille tekijöille, kiitän kovasti kaikkia viime vuodesta niin jatkavia, kuin hallituspaikan jättäviä.

Kun hallitus kokoontui ensimmäisen kerran, onnistui se kasvokkain ja korona näkyi vasta käsidesinä kahvilinjaston päässä. Oli monta innokasta mukana ja hyviä ideoita tuli ja niitä lähdettiin toteuttamaan. Äkkiä korona löi kapuloita rattaisiin ja suunnitelmia piti uusia. Etänä onnistuttiin järjestämään monta kivaa tapahtumaa, ja heti kun oli mahdollista, oli live-tapahtumia.

#yhdessä Alsaelan ja Krafturin kanssa tehtiin aika nopealla aikataululla hienot kisat.

Koko vuoden aikana hallitus onnistui tapaamaan kahdesti kasvokkain, muuten kaikki suunnittelu on tapahtunut etänä. Tälle vuodelle osaamme jo valmiiksi suunnitella etätapahtumia ja monta kivaa juttua on tiedossa. Mitä sinä toivot eniten tältä vuodelta?

Toivon että moni jäsenistä löytää linjoille tapahtumiin ja kasvokkain sitten heti, kun se on mahdollista. Toivottavasti WR-kisat ovat jo kaikilla kalenterissa, siellä tarvitaan vapaaehtoisia talkoolaisia. Tai tule seuraamaan kilpailuja Ypäjälle, jos koronatilanne sen sallii.

Islanninhevoset ja ihmiset niiden ympärillä <3
Anniina