Vuoden Snöggurilainen 2023 -äänestys

26.11.2023

Kiitos kaikille Vuoden Snöggurilainen "ilmiannoista"!

Äänestä viimeistään 3.12.2023.

Vuoden Snöggurilainen julkaistaan sunnuntaina 10.12.2023 klo 16 alkavassa  jäsenillassa!

Ehdokkaat:

Anniina Trygg

Anniina on periksiantamaton ja sitkeä yhdistysosaaja, asioita monelta kantilta ajatteleva, kaikki huomioon ottava ja kannustava. "Me tykätään islanninhevosista ja ihmisistä niiden ympärillä" -sloganin keksijä ja perikuva.

Anniina menee yhdistyksen etu edellä jopa omien resurssiensa äärirajoille.

Vastuunkantaja jälleen kovassa paikassa.

Anniina on ollut aktiivinen puheenjohtaja ja positiivinen kannustaja.

Anniina on jälleen puurtanut yhdistyksen ja sen jäsenistön eteen sekä toiminut puheenjohtajana määrätietoisesti.

Tähän kaikki ylistyssanat, miten mahtava tyyppi Anniina on! Toiminut Snöggurin johtokunnassa, luonut suhteita kaverikerhoihin, talkoilee aina kun mahdollista ja tuo huumorillaan iloa Snöggurin toimintaan. Lisää Anniinoita joka kerhoon!  Ps. On se aikas hyvä kokkikin.

Iloinen :)

Aktiivinen ja iloinen issikkaihminen.

Leena Huhta

Kannustava ja innostava.

Aktiivinen, ystävällinen ja rohkaiseva.

Kannustava ja positiivinen esimerkki poniäitinä, ratsastajana ja yhdistyksen hallituksen jäsenenä.

Laura Pihkala-Posti

Perustajajäsen, edelleen mukana toiminnassa.

Kuka heistä on Vuoden Snöggurilainen 2023?

Vuoden Snöggurilainen 2023