Vuoden 2020 snöggurilaisen äänestys

28.11.2020

Kiitos kaikille vuoden snöggurilainen "ilmiannoista"!

Äänestä 5.12.2020 mennessä. Vuoden snöggurilainen julkaistaan 6.12.2020 Pop Up maastolla!

Ehdokkaat aakkosjärjestyksessä:

Huhta Leena

Paras fani. Innokas tykkääjä ja postausten jakaja. Myötäelää täysillä paikalliskerhomme toiminnassa ja auttaa tapahtumiemme ja toimintamme näkyväksi tekemisessä sosiaalisessa mediassa.

Katajamäki Hannele

Huippu persoona, joka tekee kerhotoiminaa suurella sydämmellä. Ihminen joka on mahtava esimerkki ettei Islanninhevos harrastus vaadi edes ratsastusta.

Pitkänlinjan huippuosaaja, pyytettömästi ja ahkerasti taustatyötä tekevä😊

Hannelella on pysynyt hyvin langat käsissään monissa eri tilanteissa. Hän on osaava ja ratkaisukeskeinen vastuunkantaja.

Puhakka Petti

Petti on työkiireistään huolimatta aina ystävällinen kaikille, ideioi aina uutta sekä jaksaa kuunnella kaikkia.

Hän paneutuu joka projektiin yhtä suurella tarmolla.

Trygg Anniina

Energinen priimusmoottori, Snöggurin jatkumisen ja nousun takana.

Aktiivinen ja iloinen

Veijanen Johanna

Väsymätön media-alan ammattilainen, ideoija ja innostaja, joka on nostanut seuraviestinnän täysin uudelle tasolle.

Toiminut aktiivisesti Snöggurissa ja ollut uudistamassa / elvyttämässä seuraa ettei toiminta lopu 🙏🥰

Aktiivisuus monella eri toimijatasolla. Kerhon näkyvyys ja aktiivisuus lisääntynyt merkittävästi (uskoakseni) hänen toimestaan.

Kuka heistä on mielestäsi vuoden snöggurilainen 2020?

Vuoden snöggurilainen 2020