Jäsentapahtuma 2021

24.10.2021

Tervetuloa mukaan Snöggurin jäsentapahtumaan

Villa Alpacaan, Manunahteentie 92, Pinsiö

Aloitamme päivän kokouksella klo 13. Tule tutustumaan hallitustyöskentelyyn ja osallistumaan ensi vuoden toiminnan suunnitteluun. Tapahtumassa myös vuoden snöggurilaisen julkistaminen. Kokouksen yhteydessä tarjolla on suolaista ja makeaa kokouskahvin kanssa.

Ohjelma jatkuu tilan laamoihin tutustumisella.  Halukkaat voivat varata erillisen, maksullisen metsäkävelyretken laamojen kanssa hintaan 20 €/hlö. Retki maksetaan suoraan Villa Alpacaan.

Päivän ohjelma jatkuu perinteisen ja digitaalisen taiteen merkeissä. Ohjatussa taidetyöpajassa tehdään islanninhevostaidetta akryyliväreillä ja Canva-koulutuksessa opitaan tekemään niin verkko- kuin printtisisältöjä ilmaisella ja aloittelijaystävällisellä graafisen suunnittelun verkkopohjaisella työkalulla. Työpajat ovat jäsenille ilmaisia.

Päivän päättää latinalaistyyppinen ruokailu. Alustava menu tapastelutyyliin:

• Lohiceviche ja maissilastut
  • Vihersalaatti hedelmillä ja Manchegojuustolla
  • Pikkuperunat ja pikantti mojokastike (papas Arugadas con Mojo)
  • Valkosipulileivät
  • Tortillat ja täytteeksi: broileria mexicolaisittain (broileria, tomaattia, chiliä), guacamole, valkosipulikastike

Snöggur tajoaa ruuan kaikille tänä vuonna tapahtumissa talkoilleille, muille jäsenilleen Snöggur tarjoaa osan ruokailun hinnasta. Omavastuuosuus ruokailusta 15 €/ei-talkoillut jäsen.

Taidetyöpajaan ja Canva-koulutukseen paikat jaetaan tarvittaessa ilmoittautumisjärjestyksessä, joten ilmoittaudu mukaan mahdollisimman pian varmistaaksesi paikkasi, ja jotta pääsemme hienosäätämään tapahtuman suunnittelua ja aikataulutusta.

Ilmoittautumiset viimeistään 21.11. mennessä tällä lomakkeella!