Jäsenedut heti käyttöön!

10.4.2020

Snöggurin jäsenedut huhtikuulle 2020

Ratsastajan oheisharjoitteluohjeet

"Korona laittaa koren kuntoon" -ratsastajan oheisharjoitteluohjeet lähetetään 14.4. mennessä jäsenmaksunsa maksaneille jäsenille.

Kevätkaudelle suunnitellut ratsastajan koretreenit toimitetaan nyt kirjallisena jäsenille poikkeustilanteesta johtuen viikolla 16. Heini Sinisalon tekemät ohjeet ovat vain Snöggurin jäsenille. Heini Sinisalo on ostepaatti ja pilatesohjaaja, joka tekee työtä tuki- ja liikuntaelinvaivojen parissa. Oman ratsastusharrastuksensa kautta hän tietää, kuinka pysyä satulassa, ja on räätälöinyt treeniohjeet snöggurilaisille. Lisää Heinin toiminnasta löytyy https://www.heinisinisalo.fi/

Syksyllä järjestämme "kore kuntoon" -treenin, jossa voimme tarkastella kotitreenien tuloksia yhdessä.

Maastakäsittelywebinaari 18.4.

Maastakäsittely lujentaa suhdetta hevoseen. Siinä ei tarvitse suorittaa ihmeellisiä temppuja, vaan perusharjoituksien avulla pääsee jo pitkälle.  Snöggurin jäsenille ilmainen webinaari 18.4.

Webinaarin kouluttajana toimii Laura Koskenmäki. Laura on kilpaillut koulua, esteitä, kenttää ja länkkää Suomessa ja Englanissa, missä hän on asunut viimeiset 20 v. Laura kouluttaa ja pitää tunteja klassisessa koulussa maastakäsin ja ratsain Englannissa ja Suomessa. Lisäksi hän opettaa länkkää jenkeissä. Fokus on hyvin voimakkaasti hevosen fyysisessä ja psyykkisessä hyvinvoinnissa ja niiden edistämisessä klassisen koulun kautta. Käy kurkkaamassa www.facebook.com/trainmyride

Webinaari on vain Snöggurin jäsenille. Ilmoittaudu webinaariin 17.4. menessä, niin saat osallistumislinkin.
Ilmoittaudu tästä!

Jäsenarvonta 20.4.

Tarjoamme jäsenetuna 10:lle arvontaan osallistuneelle jäsenelle videoanalyysin istunnasta.
Jäsenarvonta alkaa 20.4. ja osallistumisaikaa on 26.4. saakka. Arvonta suoritetaan 27.4. Keitä arpaonni suosii, saavat tarkemmat ohjeistukset istuntavideon taltiointiin ja toimittamiseen analysointia varten. Seuraa Snöggurin ilmoittelua!

Videot analysoi Mari Vuoristo, joka tarjoaa Coaching with Connection-istuntatunteja Pirkanmaan alueella yksityisratsukoille. Hän on tehnyt päättötyön kalevalaisen jäsenkorjauksen vaikutuksesta ratsastajan istuntaan. Hän haluaa auttaa ratsukoita löytämään tasapainoisen ja harmonisen tavan liikkua niin, että kumpikin osapuoli säilyy terveenä. Lisätietoja Marin istuntaohjauksesta.

Jos vielä et ole jäsen tai maksanut jäsenmaksua, nyt se kannattaa!
Kevään jäsenedut ovat varmasti rahanarvoisia!