Jäsenarvonta: istunta-analyysi

20.4.2020

Vuoden 2020 ensimmäinen jäsenarvonta!

Tarjoamme jäsenetuna 10:lle arvontaan osallistuneelle jäsenelle videoanalyysin istunnasta!

Jäsenarvonta alkaa 20.4. ja osallistumisaikaa on 26.4. saakka. Arvonta suoritetaan 27.4.

Keitä arpaonni suosii, saavat tarkemmat ohjeistukset istuntavideon taltiointiin ja toimittamiseen analysointia varten. Arvonta tapahtuu jäsenten omassa ryhmässä Facebook-Livenä 27.4. klo 18.00.

Videot analysoi Mari Vuoristo, joka tarjoaa Coaching with Connection-istuntatunteja Pirkanmaan alueella yksityisratsukoille. Hän on tehnyt päättötyön kalevalaisen jäsenkorjauksen vaikutuksesta ratsastajan istuntaan. Hän haluaa auttaa ratsukoita löytämään tasapainoisen ja harmonisen tavan liikkua niin, että kumpikin osapuoli säilyy terveenä. Kurkkaa lisää Marin ratsastajan istuntaohjauksesta!

Arvontaan pääset osallistumaan jäsenten omassa Facebook-ryhmässä!