Drive-in baanaharjoitus 31.5.2020

13.5.2020

Drive-in baanaharjoitus Tuulensillan tallin ovaaliradalla su 31.5. FEIF-tuomari Laura Pihkala-Postin ohjauksessa.

Rataharjoituksessa esität haluamasi kilpailuluokan suorituksen tuomarille. Suorituksen jälkeen saat henkilökohtaisen palautteen ja ohjauksen suorituksen parantamiseksi.

Ohjauksen jälkeen sinulla on mahdollisuus esittää kilpailuluokan suorituksesi uudestaan.

Voit halutessasi ilmoittautua myös toiseen luokkaan. Tästä kakkoslajin suorituksesta saat lyhyen tuomaripalautteen heti suorituksen päätteeksi.

Rataharjoitusmaksut:

• Snöggurin jäsenille 15 € (+ 5 € lisäluokkamaksu)
  • Ei-jäsenille 25 € (+ 10 € lisäluokkamaksu)

Paikkoja täyttäessä etuoikeus on Snöggurin jäsenillä.

Käytössäsi on Tuulensillan tallin kenttä lämmittelyä varten, pihapiirissä oleva puucee ja kilpailuharjoitukseen ovaalirata.

Kokoontumisrajoituksista johtuen rajoitamme huoltojoukkojen määrän yhteen ratsukkoa kohti. (1 ratsastaja, 1 huoltaja, 1 hevonen)

Huolehdithan osaltasi suositeltujen turvavälien toteutumisesta ja lähikontaktien välttämistä ja noudata ilmoitettuja drive-in aikoja.

Ilmoittautuminen 24.5. mennessä:

(Ilmoita meille ilmoittautumisen yhteydessä matka talliltasi Tuulensiltaan ja toive drive-in aikasi suhteen)