Drive-in baanaharjoitus 13.5.2021

4.5.2021

Suosittu Drive-in baanaharjoitus on taas täällä! Harjoitus pidetään tuttuun tapaan Tuulensillan tallin ovaaliradalla to 13.5. FEIF-tuomari Laura Pihkala-Postin ohjauksessa.

Rataharjoituksessa esität haluamasi kilpailuluokan suorituksen tuomarille. Suorituksen jälkeen saat henkilökohtaisen palautteen ja ohjauksen suorituksen parantamiseksi.

Ohjauksen jälkeen sinulla on mahdollisuus esittää kilpailuluokan suorituksesi uudestaan.

Voit halutessasi ilmoittautua myös toiseen luokkaan. Tästä kakkoslajin suorituksesta saat lyhyen tuomaripalautteen heti suorituksen päätteeksi.

Rataharjoitusmaksut:

Snöggurin jäsenille 15 € (+ 5 € lisäluokkamaksu)
Ei-jäsenille 25 € (+ 10 € lisäluokkamaksu)
Paikkoja täyttäessä etuoikeus on Snöggurin jäsenillä.

Käytössäsi on Tuulensillan tallin kenttä lämmittelyä varten, pihapiirissä oleva puucee ja kilpailuharjoitukseen ovaalirata.

Kokoontumisrajoituksista johtuen rajoitamme huoltojoukkojen määrän yhteen ratsukkoa kohti. (1 ratsastaja, 1 huoltaja, 1 hevonen)

Huolehdithan osaltasi suositeltujen turvavälien toteutumisesta ja lähikontaktien välttämistä ja noudata ilmoitettuja drive-in aikoja.

Ilmoittautuminen 10.5. mennessä:

Maksa rataharjoitusmaksu tilille: FI68 5732 2620 1606 97
Käytä viitenumeroa: 2192

Baanaharjoitukseen on rajoitettu määrä paikkoja. Ilmoittaudu pian. Harjoituksen yhteydessä toteutetaan tuomarikoulutusta, joten suorituksia on seuraamassa myös tuomariharjoittelijoita. Aloitusaika on klo 12.30. Aikataulua täsmennetään ilmoittautuneiden mukaan ja tarkempi aikataulu ilmoitetaan osallitujille.