Kisakutsu: harjoituskisat 25.10.2020

26.9.2020

Snöggur harjoituskisat

Snöggur ry  järjestää harjoituskilpailun  Mäkkylän maneesissa Ylöjärvellä 25.10.2020

Osoite: Keijärventie 465, 33470 Ylöjärvi

KILPAILULUOKAT

• Figures Level 1
    • askellajina töltti tai ravi

• Figures Level 2
    • askellajina töltti ja lopussa siirtyminen käyntiin ennen pysähdystä

• Nelikäynti V5
    • 1. Tölttiä vapaavalintaisessa tempossa
    • 2. Ravi, tempo harjoitusravista keskiraviin
    • 3. Keskikäyntiä
    • 4. Laukka, harjoituslaukasta keskilaukkaan

• Talutus Töltti T8

• Töltti T8
    • 1. Tölttiä vapaavalintaisessa tempossa. Hidastus käyntiin ja suunnanvaihto
    • 2. Tölttiä vapaavalintaisessa tempossa

• Töltti T6, ratsastetaan yksilösuorituksena
    • 1. Tölttiä vapaavalintaisessa tempossa. Hidastus käyntiin ja suunnanvaihto.
    • 2. Tölttiä hitaasta keskitempoon, pitkillä sivuilla molemmat ohjat toisessa kädessä näyttäen selkeästi, että ohja ei ole kontaktissa hevosen suuhun.

• Kouluratsastus
    • SIHY:n E-ohjelma

• Avoin luokka
    • harjoittele haluamasi luokka
    • passeja ei valitettavasti voi järjestää turvallisuus syistä

• Keppari-luokka luokkamaksu 3€
    • Ryhmäluokka, joka ratsastetaan kuuluttajan ohjeen mukaan
    • Tölttiä
    • Ravia
    • Käynti
    • Laukka
  • Luokat ratsastetaan yksilösuorituksina maneesin koosta johtuen, mutta halutessaan maneesiin voi tuoda kaverihevosen tueksi.
  • Järjestäjä pidättää itsellään oikeuden muutoksiin ja oikeuden rajoittaa osallistujamäärää. Päätös kisojen peruuttamisesta tehdään edellisenä iltana ja julkaistaan  Snöggurin nettisivuilla ja Facebook -sivuilla.
  • Kisoissa noudatetaan FEIF:n sääntöjä ja soveltuvin osin SRL:n sääntöjä.
  • Kilpailualueella on kypäräpakko.

KILPAILULUVAT

• Vaatimuksena jonkin paikalliskerhon jäsenyys tai SRLn jäsenseuran jäsenyys.
  • Hevosen on oltava Suomen Hippoksen rekisterissä islanninhevosena tai rekisteröity World Fenguriin.
  • Hevosen tulee olla rokotettu 12kk:n mukaan.

ILMOITTAUTUMINEN

• Ilmoittautuminen viimeistään 19.10.2020 mennessä
  • Ilmoittautumismaksu 20 € / luokka
  • Ilmoittautuminen on lähdönvarmistus.
  • Kuitti maksusta mukaan ilmoittautumiseen.
  • Jälki-ilmoittautumismaksu: 30 € / luokka.
  • Keppari luokkaan voi ilmoittautua myös paikan päällä kisapäivänä 5€.

MAKSUT JA PERUUTUKSET

• Luokkakohtaiset osallistumismaksut 20€ maksetaan viimeistään 21.10.2020.
    Snöggur ry:n tilille: FI 68 5732 2620 1606 97 viite: 2202
  • Keppariluokan maksu 3 €.
  • Peruutukset sähköpostitse kilpailuilmoittautuminen@gmail.com ja kilpailupäivänä kansliaan.
  • Peruuttamattomista ja määräajan jälkeen peruutetuista lähdöistä ei luokkamaksuja palauteta.
  • Peruutustapauksissa saa rahansa takaisin vain lääkärin tai eläinlääkärin todistusta vastaan.
  • Mikäli kisat peruutetaan järjestäjän toimesta, maksut palautetaan.

KILPAILUKANSLIA

Kanslia aukeaa 1 tunti ennen ensimmäisen luokan alkua ja sulkeutuu tunti viimeisen luokan päättymisen jälkeen.

• Kuva hevosen rokotustodistuksesta on lähettävä kansliaan spostilla ennakkoon 21.10.2020 mennessä: kilpailuilmoittautuminen@gmail.com
  • Kuitti maksusta tai kuva kuitista mukaan ilmoittautumiseen.

PALKINNOT

• Ruusukepalkinnot
  • Lunastamattomia ruusukkeita ei lähetetä
  • Keppariluokassa ennakkoon ilmoittautuneet saavat kunniakirjan

YLEISTÄ

• Kilpailupaikkana toimii Ylöjärven Mäkkylän kuitupohjainen maneesi. Verryttely järjestetään hiekkapohjaisella kentällä.
  • Mahdollisuus päiväkarsinaan/tarhaan ilmoitetaan myöhemmin.
  • Kilpailu ratsastetaan Mäkkylän maneesissa, osoite: Keijärventie 465, 33470 Ylöjärvi
  • Tapahtuma-alueen kartta julkaistaan tapahtumasivulla.
  • Kilpailuissa noudatetaan FEIF-sääntöjä sekä SRL:n yleisiä kilpailusääntöjä.
  • Luokat ratsastetaan yksin.
  • Lähtölista ja kilpailijatiedote julkaistaan kilpailuiden tapahtumasivulla Facebookissa viimeistään 21.10.2020.
  • Kisat lähetetään osittain myös Facebook-Livenä Snöggurin Facebook-sivuilla.
  • Kilpailunjärjestäjä pidättää oikeuden muutoksiin sekä rajoittaa osallistujamäärää.
  • Kilpailupaikalla on buffa ja tuotemyyntiä.
  • Tuomareina toimivat paikalliskerhotuomari, Johanna Ihalainen ja tuomari aspirantit Noora Kojo-Savolainen ja Kati Kulma - Bremer apunaan paikalliskerhotuomari, Miia Kinnari.
  • Kilpailunjohtaja:  Johanna Veijanen, p. 040 718 8041,  kilpailuilmoittautuminen@gmail.com

Tervetuloa!

HUOM!

Kilpailupaikalle ei pidä tulla sairaana, ei silloinkaan, vaikka oireet olisivat hyvin lievät.

Järjestäjä vastaa, että lähikontaktien välttämiseksi turvavälien ylläpitämisen mahdollisuus yleisötilaisuuksissa, yleisissä kokoontumisissa ja julkisissa tiloissa tulee turvata: henkilömäärä tulee rajata siten, että henkilöiden väliin jää vähintään 1–2 m.

Tilanteissa, joissa saattaa syntyä jonoja tulee ihmisiä muistuttaa ja auttaa turvavälien pitämisessä.

SRL:n korona-ohjeistukset

Lisätietoja harjoituskilpailuista: Suomen Islanninhevosyhdistys ry

Järjestäjä pidättää itsellään oikeuden muutoksiin.

Muutoksista tiedotetaan ilmoittautuneille, Snöggurin nettisivuilla ja FB-sivuilla sekä kilpailuiden FB-tapahtumasivulla.